Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
保存先:
第一著者: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (著者) |
---|---|
その他の著者: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
シリーズ: | Θεωρία, ιδέες
|
主題: |
類似資料
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
著者:: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
出版事項: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
著者:: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
出版事項: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
著者:: Μπουτσούκη, Χριστίνα
出版事項: (2015) -
Marketing I.
著者:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, 等
出版事項: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
著者:: Heilbrunn, Benoit, 1969-
出版事項: (2007)