Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Salvato in:
Autore principale: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Autore) |
---|---|
Altri autori: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Traduttore) |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek English |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Serie: | Θεωρία, ιδέες
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
di: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Pubblicazione: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
di: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Pubblicazione: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
di: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Pubblicazione: (2015) -
Marketing I.
di: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Pubblicazione: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
di: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Pubblicazione: (2007)