Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Συγγραφέας) |
---|---|
מחברים אחרים: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Μεταφραστής) |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek English |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
סדרה: | Θεωρία, ιδέες
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
מאת: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
יצא לאור: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
מאת: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
יצא לאור: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
מאת: Μπουτσούκη, Χριστίνα
יצא לאור: (2015) -
Marketing I.
מאת: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
יצא לאור: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
מאת: Heilbrunn, Benoit, 1969-
יצא לאור: (2007)