Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Σειρά: | Θεωρία, ιδέες
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
ανά: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Έκδοση: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
ανά: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Έκδοση: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
ανά: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Έκδοση: (2015) -
Marketing I.
ανά: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
ανά: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Έκδοση: (2007)