Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek English |
منشور في: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
سلاسل: | Θεωρία, ιδέες
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
بواسطة: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
منشور في: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
بواسطة: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
منشور في: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
بواسطة: Μπουτσούκη, Χριστίνα
منشور في: (2015) -
Marketing I.
بواسطة: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, وآخرون
منشور في: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
بواسطة: Heilbrunn, Benoit, 1969-
منشور في: (2007)