Μάνατζμεντ : 375 επισημάνσεις /
Η αναβλητικότητα μπορεί να μην τελειώσει ποτέ: Πόσους λευκούς κύκνους πρέπει να παρατηρήσουμε, για να συμπεράνουμε ότι όλοι οι κύκνοι είναι λευκοί; Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τη δύναμη που έχετε συγκεντρώσει είναι να τη χαρίζετε. Τι διαφοροποιεί ένα "δύσκολο" μάνατζερ από έναν &...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Κωστούλας, Γιώργος Ι. (लेखक) |
---|---|
अन्य लेखक: | Gangi, Antonio (संपादक) |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Νέα Σύνορα,
1995
|
श्रृंखला: | Οικονομία
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ εξαγωγών. Τόμος Β'
प्रकाशित: (1991) -
Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
प्रकाशित: (2001) -
Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ
प्रकाशित: (2001) -
Leasing, factoring, forfaiting, franchising, venture, capital : η λειτουργία των σύγχρονων χρηματοοικονομικών θεσμών στη χώρα μας
द्वारा: Γαλάνης, Βασίλειος Π.
प्रकाशित: (2000) -
Μάρκετινγκ ΙΙ.
द्वारा: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος Χ., 1946-, और अन्य
प्रकाशित: (2000)