Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Phiên bản: | 19η έκδ., βελτ. |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
Những quyển sách tương tự
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Bằng: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Được phát hành: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Được phát hành: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Bằng: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Được phát hành: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Bằng: Anstotz, Christoph
Được phát hành: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Được phát hành: (2011)