Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Αθήνα :
        Ανθρωπος,
    
      2002 | 
| Έκδοση: | 19η έκδ., βελτ. | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /        
                  
 ανά: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
 Έκδοση: (2002)
- 
                
        
          Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /        
                          
 Έκδοση: (2008)
- 
                
        
          Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση        
                  
 ανά: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
 Έκδοση: (1989)
- 
                
        
          Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /        
                  
 ανά: Anstotz, Christoph
 Έκδοση: (2012)
- 
                
        
          Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /        
                          
 Έκδοση: (2011)