Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Сохранить в:
Главный автор: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Редактирование: | 19η έκδ., βελτ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
по: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Опубликовано: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Опубликовано: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
по: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Опубликовано: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
по: Anstotz, Christoph
Опубликовано: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Опубликовано: (2011)