Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Αθήνα :
        Ανθρωπος,
    
      2002 | 
| Έκδοση: | 19η έκδ., βελτ. | 
| Θέματα: | 
| Περίληψη: | Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική υστέρηση. | 
|---|---|
| Περιγραφή τεκμηρίου: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | 
| Φυσική περιγραφή: | 575 σ. : διαγραμμ., πίν., φωτ. ; 20 εκ. | 
| ISBN: | 960-7230-01-9 |