Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Kaydedildi:
Yazar: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Edisyon: | 19η έκδ., βελτ. |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Yazar:: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Yazar:: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Yazar:: Anstotz, Christoph
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Baskı/Yayın Bilgisi: (2011)