Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Gorde:
Egile nagusia: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Edizioa: | 19η έκδ., βελτ. |
Gaiak: |
Antzeko izenburuak
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
nork: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Argitaratua: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Argitaratua: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
nork: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Argitaratua: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
nork: Anstotz, Christoph
Argitaratua: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Argitaratua: (2011)