Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
সংস্করন: | 19η έκδ., βελτ. |
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
অনুযায়ী: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
প্রকাশিত: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
প্রকাশিত: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
অনুযায়ী: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
প্রকাশিত: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
অনুযায়ী: Anstotz, Christoph
প্রকাশিত: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
প্রকাশিত: (2011)