Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
الطبعة: | 19η έκδ., βελτ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
بواسطة: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
منشور في: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
منشور في: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
بواسطة: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
منشور في: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
بواسطة: Anstotz, Christoph
منشور في: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
منشور في: (2011)