Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Редактирование: | 19η έκδ., βελτ. |
Предметы: |
Итог: | Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική υστέρηση. |
---|---|
Примечание: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
Объем: | 575 σ. : διαγραμμ., πίν., φωτ. ; 20 εκ. |
ISBN: | 960-7230-01-9 |