Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Dyer, Gillian (Yazar)
Diğer Yazarlar: Σπυροπούλου, Αγγελική (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Seri Bilgileri:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Konular:

Benzer Materyaller