Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Príomhúdar: Dyer, Gillian (Údar)
Údair Eile: Σπυροπούλου, Αγγελική (Aistritheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Sraith:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Ábhair:
Cur Síos
Achoimre:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Cur Síos ar an Mír:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Cur Síos Fisiciúil:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2