Η διαφήμιση ως επικοινωνία
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....
保存先:
第一著者: | Dyer, Gillian (著者) |
---|---|
その他の著者: | Σπυροπούλου, Αγγελική (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1993
|
シリーズ: | θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ;
4 |
主題: |
類似資料
-
Επιστημονική διαφήμιση /
著者:: Hopkins, Claude C., 1866-1932
出版事項: (1979) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
著者:: Dennison, Dell, 1948-
出版事項: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
著者:: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
出版事項: (1996) -
Δικηγόρος και διαφήμιση των υπηρεσιών του /
著者:: Βούρβαχης, Ελευθέριος Αγγ., 1941-
出版事項: (1999) -
Υπαίθρια διαφήμιση : η διοίκηση και διαχείρηση της από τους Ο.Τ.Α. : πρακτικός οδηγός
著者:: Τάκης, Ιωάννης Α.
出版事項: (1998)