Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Dyer, Gillian (Autor)
Otros Autores: Σπυροπούλου, Αγγελική (Traductor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Colección:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Materias:

Ejemplares similares