Marketing. Τόμος 4 : διανομή προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Έλλην, c2001
Udgivelse:4η έκδ.
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 658 MAR
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”