Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Outros autores: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edición:4η έκδ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658 MAR
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva