Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Αποθηκεύτηκε σε:
Údair Eile: | , |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Eagrán: | 4η έκδ. |
Ábhair: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: |
658 MAR |
---|---|
Cóip Unknown | Ar fáil Cuir Leabhar ar Coimeád |