Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Drugi avtorji: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Έλλην, c2001
Izdaja:4η έκδ.
Teme:
Opis
Izvleček:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Opis knjige/članka:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Fizični opis:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X