Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Andere auteurs: Thomas, Michael J. (Redacteur), Σαρρής, Νίκος (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Έλλην, c2001
Editie:4η έκδ.
Onderwerpen:
Omschrijving
Samenvatting:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Beschrijving item:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Fysieke beschrijving:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X