Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

詳細記述

保存先:
書誌詳細
その他の著者: Thomas, Michael J. (編集者), Σαρρής, Νίκος (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Έλλην, c2001
版:4η έκδ.
主題:
その他の書誌記述
要約:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
記述事項:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
物理的記述:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X