Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Údair Eile: Thomas, Michael J. (Eagarthóir), Σαρρής, Νίκος (Aistritheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Έλλην, c2001
Eagrán:4η έκδ.
Ábhair:
Cur Síos
Achoimre:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Cur Síos ar an Mír:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Cur Síos Fisiciúil:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X