Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Autres auteurs: Thomas, Michael J. (Éditeur intellectuel), Σαρρής, Νίκος (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Έλλην, c2001
Édition:4η έκδ.
Sujets:
Description
Résumé:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Description:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Description matérielle:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X