Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Beste egile batzuk: Thomas, Michael J. (Argitaratzailea), Σαρρής, Νίκος (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edizioa:4η έκδ.
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Alearen deskribapena:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Deskribapen fisikoa:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X