Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Thomas, Michael J. (HerausgeberIn), Σαρρής, Νίκος (ÜbersetzerIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Έλλην, c2001
Ausgabe:4η έκδ.
Schlagworte:
Beschreibung
Zusammenfassung:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Beschreibung:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Beschreibung:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X