Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Έλλην, c2001
Udgivelse:4η έκδ.
Fag:
Beskrivelse
Summary:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Emne beskrivelse:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Fysisk beskrivelse:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X