Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Awduron Eraill: Thomas, Michael J. (Golygydd), Σαρρής, Νίκος (Cyfieithydd)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Έλλην, c2001
Rhifyn:4η έκδ.
Pynciau:
Disgrifiad
Crynodeb:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Disgrifiad o'r Eitem:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Disgrifiad Corfforoll:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X