Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
مؤلفون آخرون: Thomas, Michael J. (المحرر), Σαρρής, Νίκος (المترجم)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Έλλην, c2001
الطبعة:4η έκδ.
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
وصف المادة:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
وصف مادي:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ردمك:960-286-592-X