Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
復印件 Unknown | 可用 預訂 |