Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Na minha lista:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Edição: | 2η έκδ. |
Assuntos: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Cópia Unknown | Disponível Localização |