Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Wydanie:2η έκδ.
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 658.84 ΠΑΝ
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów