Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Izdanje:2η έκδ.
Teme:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalji primjeraka od ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.84 ΠΑΝ
Primjerak Unknown Dostupno  Postavi narudžbu