Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Spremljeno u:
Glavni autor: | |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Izdanje: | 2η έκδ. |
Teme: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Primjerak Unknown | Dostupno Postavi narudžbu |