Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
संस्करण: | 2η έκδ. |
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
प्रति Unknown | उपलब्ध होल्ड करें |