Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
עותק Unknown | זמין ביצוע הזמנה |