Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
מהדורה:2η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658.84 ΠΑΝ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה