Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Edición: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |