Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Edición:2η έκδ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658.84 ΠΑΝ
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva