Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Eagrán: | 2η έκδ. |
Ábhair: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Cóip Unknown | Ar fáil Cuir Leabhar ar Coimeád |