Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |