Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Tallennettuna:
Päätekijä: | |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Painos: | 2η έκδ. |
Aiheet: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Nide Unknown | Saatavissa Tee varaus |