Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Gorde:
Egile nagusia: | |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Edizioa: | 2η έκδ. |
Gaiak: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Alea Unknown | Eskuragarri Erreserbatu |