Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Edizioa:2η έκδ.
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 658.84 ΠΑΝ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu