Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Edition: | 2η έκδ. |
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |