Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Ausgabe: | 2η έκδ. |
Schlagworte: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Exemplar Unknown | Verfügbar Bestellen |