Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Αποθηκεύτηκε σε:
Hovedforfatter: | |
---|---|
Format: | Bog |
Sprog: | Greek |
Udgivet: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Udgivelse: | 2η έκδ. |
Fag: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Kopi Unknown | Tilgængelig Reservér” |