Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Edició:2η έκδ.
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.84 ΠΑΝ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva