Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
Guardat en:
Autor principal: | |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
Edició: | 2η έκδ. |
Matèries: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
Còpia Unknown | Disponible Fer una reserva |