Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
الطبعة:2η έκδ.
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 658.84 ΠΑΝ
النسخة Unknown متاح  أحجز النسخة