Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
1999
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: |
658.84 ΠΑΝ |
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |