Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Schunk, Dale H. (Tác giả) |
---|---|
Tác giả khác: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Thông dịch viên), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Biên tập viên) |
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek English |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Loạt: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Bằng: Foulin, Jean - Noel, et al.
Được phát hành: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
Bằng: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Được phát hành: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
Bằng: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Được phát hành: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Bằng: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Được phát hành: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
Bằng: Gopnik, Alison, et al.
Được phát hành: (2002)