Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Na minha lista:
Autor principal: | Schunk, Dale H. (Autor) |
---|---|
Outros Autores: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Tradutor), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Editor) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek English |
Publicado em: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
coleção: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
por: Foulin, Jean - Noel, et al.
Publicado em: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
por: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Publicado em: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
por: Gopnik, Alison, et al.
Publicado em: (2002)