Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Zapisane w:
1. autor: | Schunk, Dale H. (Autor) |
---|---|
Kolejni autorzy: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Tłumacz), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Redaktor) |
Format: | Książka |
Język: | Greek English |
Wydane: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Seria: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
od: Foulin, Jean - Noel, i wsp.
Wydane: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
od: Salkind, Neil J., 1947-2017, i wsp.
Wydane: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
od: Gopnik, Alison, i wsp.
Wydane: (2002)